Wolt Drive

 

A Wolt futárszolgálat szinte mindenkinek ismerős az ételkiszállítások terén és mellette elindult a Wolt Drive integráció mely mostantól a webáruházakban is lehetőség ad az azonnali kiszállításra.

Wolt Drive integráció

Fontos információk a Wolt Drive telepítése előtt:

  • Wolt-tal vegyük fel a kapcsolatot a https://explore.wolt.com/hu/hun/wolt-drive oldalon, vagy a drivehungary@wolt.com emailen
  • Labor menüpontban aktiváljuk az új szállítási funkciókat
  • Adjunk meg minden Wolt azonosítót a Wolt beállítások fül alatt
  • Figyeljünk a nyitvatartási időre, csak akkor fog megjelenni a szállítási mód a pénztárban!
  • csak Barion és Simple fizetési módokkal lehet használni
  • szállítási díj automatikusan kiszámolásra kerül a pénztárban való kiválasztása után
  • Súly adatokat adjuk meg a terméknél, 6 kg felett már motoros vagy autós futárt küld automatikusan a Wolt

Beállítása az admin felületen belül

A Shoprenter a stabilitás tartása miatt a legtöbb új funkciót a Labor funkción keresztül vezeti be, így a Wolt integrációt is ha használni szeretnénk az alábbi opciót aktiváljuk a Beállítások > Labor menüpontban:

wolt_feature_switch.png

 

Miután megtörtént az aktiválás a Beállítások > Szállítási módok menüpontban a Kiemelt szállítási módok között telepítsük a Wolt szállítási módot.

Az általános beállítások mellett a Wolt beállítások fül alatt, meg kell adnunk a Wolt-tól kapott azonosítókat:

2024-01-29 15_24_40-Window.png

Ha ezeket megkaptuk a Wolt-tól, az Elérhetőségeket kell kitölteni melyek megjelennek a rendelés követő oldalon:

2024-01-29 15_25_10-Window.png

A nyitvatartási idővel korlátozhatjuk, hogy a szállítási mód milyen intervallumokban legyen elérhető a vásárlóink részére. Fizikai bolt esetén érdemes lehet úgy kalkulálni, hogy a zárás előtt fél órával már ne lehessen a Wolt-tal szállítani, így van idő az összekészítésre:

2024-01-29 15_25_19-Window.png

A További beállításokban megadhatjuk,

  • hogy a bejövő rendelést mennyi idő alatt tudjuk összekészíteni,
  • az áruházban alkoholos termék vásárolható e? (Amennyiben igen a futárnak személyigazolványt kell kérni a címzettől)
  • lehetséges, csak tesztelni a szállítási módot, ebben az esetben előtte a Wolt-tól teszt kulcsokat kell kérni

2024-01-29 15_25_29-Window.png

Wolt csomagkövető link elhelyezése

Lehetőségünk van a vásárlók részére a csomagkövető link kiküldésére is melyhez a Tartalom> Automatikus emailek menüpontban a Rendelés állapotváltás emailekben használhatjuk az alábbi [SHIPPING_TRACKING_LINK] -et

2024-01-29 16_34_25-Automatikus emailek.png

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés