Átvevőpontok

Az átvételi pontok esetén nem egy külső szolgáltató, hanem mi magunk adhatjuk meg az átvevőpontok listáját. Így, amennyiben a személyes átvétel nemcsak egy, hanem több helyen is lehetséges, akkor ezzel a szállítási móddal megadhatjuk a vásárlónak a lehetőséget, hogy kiválassza ezek közül, hogy hol szeretné átvenni a rendelését.

Az átvételi pontok beállítása

Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Szállítási módok > Átvevőpontok

A szokásos, szállítási módoknál megadandó információk mellett egy új, Átvételi pontok fül látható a szállítási mód beállításánál. Ez egy listát tartalmaz, amelyben a konkrét átvételi pontokat lehet megadni.

Állapot: az átvevőpontok aktiválása.

Város előszűrő alkalmazása az átvevőpontokhoz: amennyiben igenre állítjuk ezt a beállítást, úgy a webáruház vásárlási folyamatának végén az átvevőpontok felett egy városválasztó mező lesz látható. Ezáltal jelentősen egyszerűsíthető a megfelelő átvevőpont kiválasztása.

Egy átvételi pontnál a következő adatokat lehet megadni:

Átvételi pont neve – Itt adható meg, hogy milyen szöveg jelenjen meg a legördülő menüben.

Átvételi pont címe – Itt adható meg, hogy milyen pontosabb szöveg tartozik az átvételi ponthoz. Ez az információ csak akkor jelenik meg, amikor a legördülő menüből kiválasztottunk egy elemet.

Sorrend – Ezzel a számértékkel lehet megadni, hogy a listában hányadikként jelenjen meg az adott átvételi pont.

Aktív – Alapesetben be van jelölve a jelölődoboz. Kiszedve a jelölést az adott átvételi pont nem jelenik meg a választható helyek között a vásárláskor. Akkor használjuk, ha az adott pont átmenetileg nem elérhető (pl. leltároznak vagy átalakítás folyik).

Ebből a típusú szállítási módból egy darab áll rendelkezésünkre a webáruházban, duplikálni nem lehet.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés