MPL PostaPont, Postán maradó szolgáltatás és csomagautomaták

A Magyar Postának is vannak a Pick Pack Ponthoz hasonló szolgáltatásai, amelyek a személyes átvétel alternatívái lehetnek. A Postán maradó szolgáltatásnál a Magyar Posta több mint 2550 postája egyikén, a PostaPont választásakor a 125 MOL kút valamelyikén és a Csomagautomaták esetén pedig 47 forgalmas helyen lehetséges átvenni a csomagot.

A helyszínek listáját a rendszer tartalmazza, az admin felületen az MPL Posta Pont szállítás, MPL Postán maradó szállítás és MPL Csomagautomaták szállítási módok bekapcsolás után további beállítást nem igényelnek. Továbbá ezen szállítási módok beállításaiban lehetőségünk van arra, hogy milyen nézetben szeretnénk az átviteli pontokat megjeleníteni. Alapértelmezetten a lista nézet található a rendszerünkben viszont van lehetőség térképes nézetre is, melynek használatához Google Maps API kulcsra van szükség. Az alábbi működést az MPL támogatja, a Shoprenter nincs rá hatással.

A Magyar Posta negyedik típusú szolgáltatását, az MPL házhozszállítást pedig egyedi szállítási módként fel lehet vinni admin felületen.

A rendelések átadása az MPL-nek

Azokat a rendeléseket, amelyekben a vásárló az MPL házhozszállítást, az MPL PostaPontot, az MPL Postán maradó vagy az MPL Csomagautomatás szolgáltatását választotta, kényelmesen át tudjuk adni az MPL rendszerének, ha az Alkalmazások menüpontban telepítjük az MPL alkalmazást.

A másik lehetőség a rendelések átadására az, ha a Rendelések menüpontban a Futárszolgálat exportnál az MPL opciót választjuk. 

Az MPL-es átvevőpontok listáját napi szinten frissítjük automatikusan az MPL-től kapott listák alapján.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés