A Sameday by Shoprenter alkalmazással leegyszerűsítheted a csomagfeladást és a rendelések kezelését!
Az alkalmazás előnyei
- A webáruházban leadott Sameday/Easybox szállítási móddal leadott rendelések automatikusan átkerülnek az alkalmazásba
- Tömegesen generálhatsz majd letöltheted a címkéket
- Nem kell a két rendszer között manuálisan adatokat továbbítani
- Automatikusan frissíti a rendelés állapotát, amint az kézbesítésre került
Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?
Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető.
Az alkalmazás csak a Shoprenter adminon keresztül használható az Alkalmazások menüpontban.
Az alkalmazás beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után a működése könnyedén elsajátítható.
Az alkalmazás beállítása
1. Lépés - Regisztráció a Sameday oldalán
A Sameday by Shoprenter használatához Sameday szerződéskötésre és regisztrációra van szükség melyet az alábbi oldalon lehet megtenni https://
2. Lépés - Szállítási módok beállítása a webshopban
Mielőtt a Sameday by Shoprenter alkalmazást telepítjük, a webáruházban engedélyeznünk kell a hozzá tartozó szállítási módokat a Beállítások > Szállítási módok oldalon. A Kiemelt partnerek között megtaláljuk a Sameday házhozszállítást, illetve az Easybox csomagautomatát. A két szállítási mód adatainak megadását a megszokott módon kell elvégeznünk, annyi különbséggel, hogy az Easybox csomagautomata térképes nézetéhez szükséges egy plusz azonosító, melyet a Sameday fog számunkra elküldeni. Amennyiben megfelelő az API felhasználónév és Client ID a pénztár folyamat során elérhetővé válnak az Easybox csomagautomaták:
3. Lépés - Sameday alkalmazás beállítása
Ha sikeresen engedélyezésre kerültek a szállítási módok, utána telepítsük a Sameday by Shoprenter alkalmazást. Itt adjuk meg a Sameday-től kapott API adatokat, a Küldés gombbal ellenőrizzük, hogy megfelelőek e az adatok.
Ha megfelelőek, további lépésben a működési beállításokat fogjuk elvégezni:
Csomagfelvétel helye - Ezt az információt az alkalmazás a Sameday fiókban megadott Átvételi pontoknál megadott alapértelmezett címet fogja beolvasni. Amennyiben nincs cím felvéve a Sameday fiókban a Hozzáadás gombbal kell megtennünk.
Címke méret - Két nyomtatási méretet adhatunk meg mely a címke méretét befolyásolja. A4 és A6 méret érhető el a Sameday beállításaiban
Milyen megrendelési státusz esetén történik címke nyomtatás? - Ennek köszönhetően, ha az alábbi állapotot veszi fel a rendelés, abban az esetben automatikusan elkészül a címke az alkalmazásban
Kiszállítás megrendeléspárosítás - Amennyiben a csomag kiszállításra kerül vagy meghiúsul abban az esetben az itt beállított rendelési állapotot fogja felvenni a rendelés a webáruházban.
Miután végeztünk a beállításokkal és elmentettük, a csomagadatok felületre érkezünk. Itt láthatjuk azokat a rendeléseket melyeket a "Sameday házhozszállítás" vagy az "Easybox csomagautomata" szállítási módokkal adtak le a vásárlóink. Amennyiben ettől különböző szállítási móddal adnak le rendelést azok nem kerülnek át az alkalmazásba.
Információ a felülethez:
- A csomagadatok oldalon elérhető egy szabad szavas kereső mely az alábbi mező adataiban tud keresni: “Megrendelés azonosító”, Szállítási név”, “Szállítási cím”, “Utánvét” és “AWB Azonosító”
- Megrendelés azonosító megegyezik a webáruházban megtalálható rendelési számmal
- Utánvét oszlopban feltüntetésre kerül a fizetendő összeg amennyiben az adott rendelés kézbesítéskor fizetendő
- Kiszállítás státusza oszlopban láthatjuk, hogy az adott csomag kézbesítésre került e (ezt az információt 30 napig tudjuk megjeleníteni)
- AWB azonosító oszlopban a címke azonosítója található meg, melyre ha rákattintunk letölthetjük a generált azonosítót
- Generálás gombra kattintva manuálisan készíthetünk címkét, melyet abban az esetben is érdemes használni ha esetleg a webáruház felületen módosítottuk a korábban átadott rendelést
- Elérhető tömeges módosítás is az alkalmazásban, ezeket a műveletek a rendelések kijelölése utána a Címke letöltés és Címke generálás gombbal tehetjük meg
Amennyiben bármilyen kérdés merül fel az alkalmazással kapcsolatban a megszokott módon info@shoprenter.hu email cím elérhetőek vagyunk.
Bízunk benne, hogy sok ügyfelünk számára időt és energiát tudunk megspórolni az alkalmazással!