Sameday by Shoprenter

A Sameday by Shoprenter alkalmazással leegyszerűsítheted a csomagfeladást és a rendelések kezelését!

Sameday.png

Az alkalmazás előnyei

  • A webáruházban leadott Sameday/Easybox szállítási móddal leadott rendelések automatikusan átkerülnek az alkalmazásba
  • Tömegesen generálhatsz majd letöltheted a címkéket
  • Nem kell a két rendszer között manuálisan adatokat továbbítani
  • Automatikusan frissíti a rendelés állapotát, amint az kézbesítésre került

Hol és hogyan érheted el az alkalmazást?

Az alkalmazás minden Shoprenter webáruház tulajdonos számára elérhető.

Az alkalmazás csak a Shoprenter adminon keresztül használható az Alkalmazások menüpontban.

Az alkalmazás beállítása pár perc alatt elvégezhető, mely után a működése könnyedén elsajátítható. 

Az alkalmazás beállítása

1. Lépés - Regisztráció a Sameday oldalán

A Sameday by Shoprenter használatához Sameday szerződéskötésre és regisztrációra van szükség melyet az alábbi oldalon lehet megtenni https://newcustomers.sameday.hu/register

 

2. Lépés - Szállítási módok beállítása a webshopban

Mielőtt a Sameday by Shoprenter alkalmazást telepítjük, a webáruházban engedélyeznünk kell a hozzá tartozó szállítási módokat a Beállítások > Szállítási módok oldalon. A Kiemelt partnerek között megtaláljuk a Sameday házhozszállítást, illetve az Easybox csomagautomatát. A két szállítási mód adatainak megadását a megszokott módon kell elvégeznünk, annyi különbséggel, hogy az Easybox csomagautomata térképes nézetéhez szükséges egy plusz azonosító, melyet a Sameday fog számunkra elküldeni. Amennyiben megfelelő az API felhasználónév és Client ID a pénztár folyamat során elérhetővé válnak az Easybox csomagautomaták:easybox.png

 

3. Lépés - Sameday alkalmazás beállítása

Ha sikeresen engedélyezésre kerültek a szállítási módok, utána telepítsük a Sameday by Shoprenter alkalmazást. Itt adjuk meg a Sameday-től kapott API adatokat, a Küldés gombbal ellenőrizzük, hogy megfelelőek e az adatok.
sameday_api.png

Ha megfelelőek, további lépésben a működési beállításokat fogjuk elvégezni:

sameday_settings.png

Csomagfelvétel helye - Ezt az információt az alkalmazás a Sameday fiókban megadott Átvételi pontoknál megadott alapértelmezett címet fogja beolvasni. Amennyiben nincs cím felvéve a Sameday fiókban a Hozzáadás gombbal kell megtennünk.

Címke méret - Két nyomtatási méretet adhatunk meg mely a címke méretét befolyásolja. A4 és A6 méret érhető el a Sameday beállításaiban

Milyen megrendelési státusz esetén történik címke nyomtatás? - Ennek köszönhetően, ha az alábbi állapotot veszi fel a rendelés, abban az esetben automatikusan elkészül a címke az alkalmazásban

Kiszállítás megrendeléspárosítás - Amennyiben a csomag kiszállításra kerül vagy meghiúsul abban az esetben az itt beállított rendelési állapotot fogja felvenni a rendelés a webáruházban. 

Miután végeztünk a beállításokkal és elmentettük, a csomagadatok felületre érkezünk. Itt láthatjuk azokat a rendeléseket melyeket a "Sameday házhozszállítás" vagy az "Easybox csomagautomata" szállítási módokkal adtak le a vásárlóink. Amennyiben ettől különböző szállítási móddal adnak le rendelést azok nem kerülnek át az alkalmazásba.

sameday_App.png

Információ a felülethez:

  • A csomagadatok oldalon elérhető egy szabad szavas kereső mely az alábbi mező adataiban tud keresni: “Megrendelés azonosító”, Szállítási név”, “Szállítási cím”, “Utánvét” és “AWB Azonosító” 
  • Megrendelés azonosító megegyezik a webáruházban megtalálható rendelési számmal
  • Utánvét oszlopban feltüntetésre kerül a fizetendő összeg amennyiben az adott rendelés kézbesítéskor fizetendő
  • Kiszállítás státusza oszlopban láthatjuk, hogy az adott csomag kézbesítésre került e (ezt az információt 30 napig tudjuk megjeleníteni)
  • AWB azonosító oszlopban a címke azonosítója található meg, melyre ha rákattintunk letölthetjük a generált azonosítót
  • Generálás gombra kattintva manuálisan készíthetünk címkét, melyet abban az esetben is érdemes használni ha esetleg a webáruház felületen módosítottuk a korábban átadott rendelést
  • Elérhető tömeges módosítás is az alkalmazásban, ezeket a műveletek a rendelések kijelölése utána a Címke letöltés és Címke generálás gombbal tehetjük meg

Amennyiben bármilyen kérdés merül fel az alkalmazással kapcsolatban a megszokott módon info@shoprenter.hu email cím elérhetőek vagyunk.

Bízunk benne, hogy sok ügyfelünk számára időt és energiát tudunk megspórolni az alkalmazással!

 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés