Teya SecurePay

A Teya SecurePay egyszerű és könnyen használható fizetési megoldás. Teljes ellenőrzést biztosít a kereskedőknek és partnereknek online kártyafeldolgozásuk felett, és lehetővé teszi számukra, hogy tranzakciófeldolgozó alkalmazásokat készítsenek, amelyek képesek feldolgozni a webhelyeikről érkező fizetéseket. A tranzakciófeldolgozás egy biztonságos API-n keresztül történik, és támogatja a 3D Secure tranzakciókat, a Mastercard SecureCode, a Verified by Visa és az American Express Safekey-t egyaránt.

További információt itt találhatunk: https://teya.com/hu/home

A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway alkalmazás igénybevételével használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Valuták: BGN, CAD, CHF, CZK, EUR, GBP, HRK, HUF, PLN, RON, USD.

A fizetési mód beállítása

Miután szerződést kötöttünk a Teyával, egyből megkapjuk e-mailben a fizetési mód használatához szükséges éles adatokat, a tesztelési szakaszon nem kötelező végigmenni. Amennyiben azonban ezt mégis szeretnénk végigcsinálni, a Tesztelési folyamat részben találjuk meg a lépéseit.

Élesítési folyamat

Beállításhoz szükséges éles adatok

A Teya SecurePay éles terminál beállításához szükséges adatok:

  • Terminál devizaneme
  • MerchantID
  • VendorID/GatewayID
  • SecretKey

Az adatokat a Teya SecurePay küldi meg e-mailben.

Beállítások a Shoprenter bolt admin felületén

Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > Teya SecurePay

Fontos! A fizetési mód a BIG FISH Payment Gateway-en keresztül integrálva használható, beállítása is csak ezután lehetséges, ezért ha eddig még nem tettük, a Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok > BIG FISH Payment Gateway bevonásával biztosított fizetési módok > Részletek gombra kattintva telepítsük az alkalmazást.

A Teya SecurePay fizetési módon belül válasszuk ki először a Terminál devizanemét, és kapcsoljuk ki a Teszt módot.

Illesszük be a kapott éles terminál adatokat a megfelelő mezőkbe:

  • MerchantID
  • VendorID/GatewayID
  • SecretKey

Emellett el kell végeznünk a fizetési mód további általános beállításait is, azaz adhatunk meg nevet és leírást a fizetési módhoz, beállíthatjuk az alapértelmezetten hozzá tartozó rendelési állapotokat, és engedélyezhetjük a fizetési módot.

A Beállítások > Rendelési beállítások > Szállítási módoknál szerkesszük a használt szállítási módjainkat, és a Fizetési módok fülön tegyük elérhetővé a Teya bankkártyás fizetést is a választott szállítási módoknál, hogy megjelenjen a pénztárban a vásárlóknak.

A terminál ellenőrzése próbafizetéssel

Adjunk le egy rendelést a webáruházunk vásárlói felületén, és a fizetési módot kiválasztva végezzünk el egy próbafizetést. Ezt valós kártyaadatokkal tehetjük meg, és közben a következőket szükséges ellenőrizni:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra (ha nem, akkor ellenőrizzük a fizetési mód beállításainál megadott azonosítókat),
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok megjelenítésre kerültek,
  • sikeresen zárult le a tranzakció.

A tranzakció adatai bekerülnek a BIG FISH Payment Gateway alkalmazás Tranzakciók menüpontjába.

Tesztelési folyamat

A Teya SecurePay fizetési mód használatához nem elvárás a szolgáltató részéről a fizetési mód tesztelése, egyből megkapjuk az éles használathoz szükséges adatokat. Amennyiben azonban mégis szeretnénk tesztelni a fizetést, szinte ugyanazokat a lépéseket szükséges elvégeznünk, mint az éles beállítás esetén azzal a különbséggel, hogy a fizetési mód beállításaihoz a Teyától kapott teszt adatokat kell használnunk,

valamint a BIG FISH Payment Gateway alkalmazásban a teszt módot kell bekapcsolnunk.

A teszteléshez szükséges adatokat a Teya felületén érjük el. A fizetési módot ezekkel a teszt kártya adatokkal lehet tesztelni, közben a következőket ellenőrizzük:

  • a fizetés indítást követően megtörtént az átirányítás a fizetőoldalra,
  • a fizetőoldalon megfelelő céges adatok kerültek megjelenítésre,
  • sikeresen zárult le a tranzakció.

Ha mindent rendben találtunk, végezzük el az éles beállításokat a fentiek alapján. 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés