Matricák

Matricák létrehozása

Matricák megjelenítése

Matricák szerkesztése

Matricák törlése

A matricák segítségével a termékekhez, pontosabban a terméklistákban megjelenő termékkártyákhoz lehet automatikus vagy egyedi képi figyelemfelkeltő információt rendelni. Ezek legtipikusabb példája a sarokban megjelenő, vagy pecsétként felbukkanó kis kép, ami jelzi, hogy a termék akciós, új, népszerű, ingyenesen szállítható vagy utolsó darab.

Ilyet a Shoprenterben is lehetőség van kezelni, mégpedig a Termékek > Matricák menüpontban. Az oldalra érkezve egy táblázatot látunk, amelyben a már elkészült matricák láthatók. Itt lesz lehetőségünk létrehozni, törölni és módosítani a használni kívánt matricákat.

Matricák létrehozása

A matricák létrehozásánál elsőként egy típust kell választanunk az alábbiak közül:

  • Új - Időintervallumot kell megadni, hogy hány napra visszamenőleg helyezze ki a rendszer a matricát.
  • Akciós - Értelemszerűen amelyik termék akciós, annál fog megjelenni a beállított matrica.
  • Ingyenes szállítás - Ingyenes szállítható termékeknél fog megjelenni a matrica.
  • Utolsó darabok - Itt szükséges megadni, hogy mekkora raktárkészlet alatt kerüljön ki a matrica.
  • Népszerű termékek - Limitet kell megadni, hogy hány top termék kapja meg a matricát.
  • Ajándék - Ajándék termék esetén milyen matrica jelenjen meg.
  • Egyedi Matrica - Egyedileg létrehozott matrica, melyet manuálisan társítani kell a termék szerkesztői oldalán a Matrica fül alatt.

A típus kiválasztása után meg kell adnunk egy Matrica nevet, mely belső használati név lesz, azaz a vásárlók nem látják. Ezután, ha Engedélyezni szeretnénk a matricát, a státuszán kell módosítanunk.
Az Egyedi matrica funkcióval feltölthetünk saját képet, amelyet aztán megjeleníthetünk a termékképeken. 
Amennyiben a sablonokból választunk, meg kell adnunk a matrica leírását, és ki kell választanunk, hogy hogyan nézzen ki a sablon. Több nyelv telepítése esetén mindegyik fül alatt van lehetőség módosítani a matrica leírását és a Felugró feliratot, melynek kitöltése plusz információt ad a vásárlónak (a megjelenítéséhez az egeret szükséges a matricára vinnünk). Ha egy termékhez több matrica tartozik, abban az esetben érdemes lehet megadni a sorrendet is.

Az Automatikus matricákból értelemszerűen csak egyet lehet létrehozni, az Egyedi matricákból bármennyit felvihetünk. Amennyiben felvittünk minden egyedi matricát, amit akartunk, akkor az adott termék szerkesztésénél lehet a már létező matricák közül hozzárendelni tetszőleges számút a termékhez a Matrica fülön keresztül.

Támogatott fájl típusok: .png, .jpg, .jpeg, .gif

Matricák megjelenítése

A Beállítások > Termék beállítások > Megjelenítési beállítások menüpontban az oldal alján szerepel két opció, amelyek segítségével beállíthatjuk, hogy hány matricát jelenítsünk meg, illetve, hogy balról jobbra vagy fentről lefele jelenjenek meg a matricáink. Ezek mellett azt is be tudjuk itt állítani, hogy a termékoldalakon is szeretnénk-e megjeleníteni a matricát, vagy elég, ha csak a listaoldalakon látszik.

Matricák szerkesztése

A máshol is alkalmazott módon a matricák listájában a módosítandó sor végén található Módosítás gombra kattintva ugyanazt az oldalt fogjuk látni, mint amit a létrehozáskor, de az adatok már itt is ki lesznek töltve. Ezeket módosítva, és a Mentés gombra kattintva a változások azonnal érvényesülnek.

Matricák törlése

A törlendő elemek sorának elején található jelölőnégyzeteket szükséges bejelölni, majd ezt követően a Törlés gombra kattintani. Ezek után a rendszer megerősítést kér - elkerülendő a véletlen törléseket -, ha ezt is jóváhagyjuk, a törlés megtörténik. A törölt matricákat visszaállítani nem lehet. Ez a törlés a feltöltött képet - amit matricaként használtunk - nem törli, csak magát az összeállított matricát.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés