Paysafecash

A Paysafecash egy olyan készpénz alapú fizetési megoldás, amit a már jól ismert Paysafecardnak köszönhetünk, ami kifejezetten az e-kereskedelemi szférára lett kialakítva. Lehetővé teszi, hogy új vásárlókat szerezzünk, mivel rendkívül egyszerű és vevőbarát fizetési folyamaton kell vele végighaladni.  

A fizetési folyamat

1. Vonalkód generálása: a vásárló kiválasztja a Paysafecash-t, mint fizetési módot a webáruházunkban, majd kinyomtatja az így generált vonalkódot vagy átküldi azt mobileszközére.
A generálás után a Payesafecash egy úgynevezett redirect page-et alakított ki, ahol érdemes figyelemmel átolvasni az információkat, mivel többek között arról is tájékozódhatunk, hogy hozzánk legközelebb hol nyílik fizetésre lehetőség.
2. Szkennelés és fizetés: az úgynevezett scan & pay metódus lehetővé teszi azt, hogy a vásárló közelében lévő Paysafecash partner boltok közül kiválassza a számára legmegfelelőbbet, ahol csak annyi a dolga, hogy a már korábban telefonra átküldött vagy kinyomtatott vonalkódot a pénztárosnál "lecsipogja", és a rendelés összegét fizetheti is készpénzzel.
3. A megrendelt termék kiszállítása: a megrendelt termék ezután visszaigazolásra kerül, és el is indul a kiszállítási folyamat.

A korábban már említett redirect page-en kívül a https://www.paysafecash.com/ oldalán tájékozódhatunk azokról a helyekről, ahol rendelésünket kifizethetjük. Itt semmi más dolgunk nincs, csak a főoldalon található "Partnerfiók keresése" elnevezésű keresőbe beírjuk lakhelyünk nevét, és a Keresés gombra rányomva kilistázhatjuk az elfogadóhelyeket.

A fizetési mód beállítása

Beállítása: Beállítások > Rendelési beállítások > Fizetési módok

A fizetési mód a Payment Gateway-en keresztül integrálva használható.

A funkció Silver, Gold és Platinum csomagban érhető el.

Mivel a Paysafecash folyamatosan, heti rendszerességgel frissíti adatbázisát a folyamatosan bővülő elfogadóhelyek miatt, ezért mindig a legfrissebb listát láthatjuk.

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon hétfőtől csütörtökig 9:00-15:00 között, pénteken 9:00-12:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés