Ezen az oldalon (Termékek > Mennyiségi árkedvezmény) lehetőség nyílik vásárlói csoportonként olyan kosár érték intervallumokat létrehozni, amelyeket elérve a vásárló bizonyos százalékú kedvezményt kap. A kedvezményt tetszőlegesen megadhatjuk. Fontos tudni, hogy amennyiben nem kívánjuk használni ezt a funkciót, úgy elegendő minden megadott értéket kitörölni. Az oldal egyetlen táblázatból áll, melyben megadhatóak a kosárra vonatkozó kedvezmények. Alapállapotban a táblázatban nincsen sor, új sort a jobb oldalon látható Új kedvezmény gombra kattintva lehet a táblázathoz adni. Ekkor egy új sor kerül a táblázat aljára, melynek végén egy Eltávolítás gomb szerepel, ezzel lehet a sort törölni.
A sorok használata
Minden sor egy kedvezményt jelent. A kedvezményhez a következő értékeket kell megadni:
Kedvezmény alsó határa: ez az a minimális bruttó kosárérték, amelytől a kosárkedvezmény járjon a vásárlónak. Mindenképpen egész szám kell, hogy legyen.
Kedvezmény felső határa: eddig az értékig jár a szóban forgó kedvezmény. Amennyiben nincs megadva ebben a mezőben az érték, úgy a minimális értéktől fölfelé minden összegre élni fog a kedvezmény.
Kedvezmény mértéke (%): ez az egész szám mutatja meg, hogy mekkora kedvezményt kap a vásárló. Mindenképpen százalékos érték.
Prioritás: ez mutatja meg, hogy az adott kedvezmény mennyire fontos. A prioritás ugyanúgy működik, mint máshol: minél kisebb szám szerepel itt, annál fontosabb az adott kedvezmény. Ez akkor fontos, ha egy adott kosárösszegre és vásárlói csoportra több kedvezmény is vonatkozna. Ekkor a legkisebb prioritás értékű kedvezmény fog járni.
Vevőcsoport: megadható, hogy az adott kedvezmény melyik vevőcsoporthoz tartozzon, és hogy csak az ebbe tartozók kapják meg a kedvezményt.
Tippek, trükkök
A vásárlói csoportok és a prioritás kombinálásával kialakíthatóak olyan rendszerek is, amelyben minden vásárlói csoportnak különböző kedvezményt biztosítunk.
Fontos, hogy ha olyan intervallumokat hozunk létre, amelyek ugyanazon vásárlói csoportnak szólnak és ugyanakkora a prioritásuk, akkor ne forduljon elő az, hogy az egyik intervallum vége pontosan ugyanaz, mint egy másik eleje. Ha például az alapértelmezett vásárlók 15%-ot kapnak 10 000 - 20 000 Ft között, akkor a következő intervallum 20 001-től, és ne 20 000-től kezdődjön. Utóbbi esetben ugyanis a pontosan 20 000 Ft-os kosárra kétféle kedvezményt kellene adnia a rendszernek, és ha ezek prioritása is egyezik, akkor a legutolsó érvényes fog kedvezményként szerepelni.