Frissítési lista 2017-02-16

  • Facebook dinamikus remarketing: A remarketing az egyik leghatékonyabb marketing eszköz az áruházunkból vásárlás nélkül távozó látogatók visszacsábítására. Lényege, hogy a látogató egy olyan termékről lát hirdetést a weben, amely után korábban maga is érdeklődött (meglátogatott egy termékoldalt vagy kosárba tette a terméket), így megnő az esélye annak is, hogy a hirdetésre kattint.

    A Facebook remarketing CSV fájlja elérhető a Marketing/Automatikus termékmegosztás menüpontban. A fájl 11 oszlopot tartalmaz, melyeknek a jelentése a következő:

    - id: belső azonosító;
    - availability: elérhetőség, van-e még raktáron a termékből;
    - condition: új, vagy használt termék;
    - description: a termék leírása;
    - image_link: a termékkép URL-je, a Facebook előírásainak megfelelően 600X600px méretű képet     adunk át;
    - link: Termékoldal URL-je
    - title: terméknév;
    - price: bruttó ár;
    - sale_price:akciós bruttó ár (ha az akció épp aktuális);
    - mpn: cikkszám;
    - brand: gyártó.
Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.