Intelligens termékajánlás

Elérhető: ShopRenter Bronze, Silver és Gold csomagban

Marketing > Intelligens termékajánlás menüpontban ellenőrizheti, hogy az áruháza alkalmas-e az intelligens ajánlórendszer használatára, és itt követheti nyomon a főoldali, termékoldali és kosároldali intelligens ajánlatok teljesítményét.

Alkalmassági mutató 

Az Alkalmassági mutató mutatja meg, hogy az áruháza alkalmas-e az intelligens ajánlórendszer használatára.

Az Alkalmassági mutató három szempont alapján értékeli az áruházát:
Az első pontot az alapján kapja meg az áruház, hogy a termékeinek hány százalékához áll rendelkezésre adat, amiből az ajánlórendszer dolgozhat.
A második pontot az ajánlatok mennyisége határozza meg, tehát az, hogy az intelligens ajánlórendszer a termékeinek hány százalékánál képes ajánlatokat megjeleníteni.
A harmadik pontot az alapján kapja meg az áruház, hogy az ajánlórendszer ajánlatai milyen minőségűek. Egy ajánlat minősége egyenesen arányos azzal, hány látogató viselkedése alapján tudjuk ajánlani.

  • Amennyiben 2-3 pontot mutat, az áruháza kiválóan alkalmas az ajánlórendszer használatára, érdemes bekapcsolnia a modult.
  • 1 pontesetén akkor érdemes használnia az intelligens ajánlatokat, ha a termékoldalainak legalább 50%-nál nincs (gondosan és naprakészen) beállítva termékajánlat és szeretné ha az ajánlórendszer levenné a válláról az adminisztráció terheit. Ebben az esetben elsősorban a termékoldali intelligens ajánló modul használatát tudjuk javasolni. 
  • 0 pontesetén az áruháza még nem képes kiaknázni a modulban lévő lehetőségeket. 

Az alkalmassági mutatót (vagyis az intelligens ajánlást) az áruház látogatószámának növelésével tudja a leghatékonyabban fentebb tornázni.

Beállítása:

Az alkalmassági mutató alatt láthatja az áruházában elérhető intelligens ajánló modulokat. Amennyiben a modulok még nincsenek bekapcsolva, a Bekapcsolom gombbal el tudja érni az intelligens termékajánló modulok menüpontját, és engedélyezni tudja a modulokat. A már engedélyezett intelligens ajánló modulok beállításait a Beállítások módosítása gombra kattintva tudja megtenni.

Ezen kívül minden engedélyezett intelligens ajánló modulról külön statisztikát láthat, ezáltal nyomon tudja követni a modulok teljesítményét. A statisztikákban a modul megjelenéseinek a számát és az átkattintások számát tudja megtekinteni.

  • megjelenés azt mutatja meg, hogy hányszor jelent meg a látogatói számára a modul. Minél magasabb a megjelenések száma, annál többen látták a modult.
  • Az átkattintás azt mutatja meg, hogy a látogatói hányszor kattintottak a modulban megjelenő termékekre. Minél magasabb a szám, annál érdeklődőbbek voltak a látogatói az intelligens ajánlatok iránt.

A/B tesztelés

Az A/B tesztelés egy olyan kísérlet, amelynek segítségével össze tudja hasonlítani az intelligens ajánló modulok teljesítményét egy másik ajánló modul teljesítményével.

A látogatók egyik csoportja az intelligens termékajánlatokat látja, a másik csoport pedig a korábbi, vagyis az alapműködésnek megfelelő ajánlásokat. A kísérlet során összehasonlítjuk a két változatot és megnézzük, melyik megoldás hozott több kattintást.

Termékoldali intelligens ajánló modul esetén a hasonló termékek és kapcsolódó termékek modult tudja kiválasztani B verziónak.
Főoldali intelligens ajánló modult a kiemelt termékek modullal tudja A/B tesztelni.
Kosároldali intelligens ajánló modul teljesítményét a kosár upsell moduléval tudja összehasonlítani.

Teendők elsődleges domain név létrehozása és módosítása esetén

Rendszerünk az intelligens ajánlatokat automatikusan az áruháza elsődleges domainjéhez köti. Önnek csupán akkor lesz teendője, ha áruház korábban nem rendelkezett elsődleges domainnel és az admin felületen új elsődleges domaint vesz fel, vagy megváltoztatja áruháza már meglévő elsődleges domainjét. 

  • Amennyiben ShopRenteres áruházának még nincs egyedi domain neve, elsőként állítsa be azt a Beállítások > Bolt beállítások > Domain átirányítás menüpontban. Ezután a Domain átirányítás menüpontban megadott elsődleges domaint írja be a Marketing > Intelligens termékajánlásmenüpontban megtalálható mezőbe, majd nyomja meg a mentés gombot.
  • Amennyiben ShopRenteres áruházának elsődleges domainje megváltozik, az intelligens termékajánlás zavartalan működése érdekében el kell végeznünk a szükséges módosításokat. Ebben az esetben kérjük jelezze a domain változás tényét az ügyfélszolgálatunknak!

A rendszerünk érzékeli az elsődleges domain változását és egy hibaüzenetben jelzi azt Önnek a Marketing > Intelligens termékajánlás menüpontban. Fontos, hogy ehhez az áruháza elsődleges domainjén keresztül kell bejelentkeznie az admin felületre, különben a rendszerünk tévesen következtethet arra, hogy az Ön domain neve megváltozott.

  

Van még kérdése? Kérelem beküldése

0 Megjegyzések

Kérjük, Belépés után hagyjon megjegyzést.