InstaCash fizetési mód

Az InstaCash fizetési mód lehetővé teszi, hogy a webáruház látogatói a megvásárolni kívánt termékeket később fizessék ki. Digitális részletfizetést tesz lehetővé a vásárlás helyén, valós időben, a vásárlási folyamat megszakítása nélkül.

Hogyan működik?

A fizetési mód beállítását követően a pénztár folyamatban a fizetési módok lépésben megjelenik az InstaCash fizetési mód, melyet kiválasztva a látogató megismerheti a részletfizetési ajánlat részleteit. Ilyen például a részletek száma, a részletek határideje, az önerő stb.

Ezt a megoldást választva a rendelés leadását követően az InstaCash felületére irányítjuk a vásárlót. Az InstaCash digitális kereskedői részletfizetési rendszere teljeskörű BNPL megoldást biztosít.

A részletfizetési folyamat az alábbi fő lépésekből áll:

  • digitális ügyfél-azonosítás
  • digitális bankszámlatörténet megosztás
  • automatikus ügyfélminősítés és döntés
  • online szerződéskötés és elektronikus aláírás
  • havi automatikus bankkártyás fizetés
  • online fizetési és késedelmi emlékeztető, fizetési felszólítás

FONTOS! Az InstaCash, webshopban történő beállításához regisztráció szükséges a szolgáltató felületén. Amennyiben szeretnéd alkalmazni a webáruházadban az InstaCash fizetési módot, kérjük regisztrálj az InstaCash felületén.


 

A fizetési mód beállítása

⚠️ Az InstaCash integráció használatához legalább Gold csomag szükséges.

  1. A Beállítások > Fizetési módok > InstaCash admin oldalra navigálva telepítsd a fizetési módot.
  2. A telepítést követően a fizetési mód beállításai között add meg a fizetési mód nevét, ezt fogják látni a látogatók a pénztár folyamatban.
  3. Állítsd be, hogy milyen állapottal jöjjenek létre az InstaCash fizetési móddal leadott rendelések. 
  4. Beállíthatod, hogy milyen állapotba kerüljön a rendelés, ha
    1. az InstaCash elutasítja a rendelést,
    2. a vásárló teljesíti az első részletet,
    3. a vásárló teljesíti az összes részletet,
    4. megszakításra kerül a folyamatot.
  5. Ahhoz, hogy ezeket az állapotokat szinkronizálni tudjuk, meg kell adnod egy ún. "webhook URL"-t. Ezt az InstaCash Merchant Portál* felületén tudod megtenni az API kulcsok menüpontban. 
  6. Az összekötéshez szükség lesz egy API kulcsra is. Ezt az API kulcsot szintén az InstaCash Merchant Portál felületén találod az API kulcsok menüpontban.
  7. Beállíthatod, hogy milyen kosárérték esetén jelenjen meg a fizetési mód. Például ha 100.000 Ft alatt nem szeretnél ilyen lehetőséget biztosítani, töltsd ki a "Kosár érték minimuma" opciót.
  8. Utolsó lépésként mentsd el a beállításokat.

A beállítást követően a pénztár folyamatban meg fog jelenni az InstaCash fizetési mód.

 


 

*A kereskedői portál egy digitális felületen biztosít különböző elengedhetetlen funkciókat:

  • A vásárlói igénylési felület megjelenésének (branding) testreszabása ezen a felületen keresztül történik.
  • Itt érhető el az egyes vásárlások és a létrejött részletfizetési ügyletek menedzsmentjét biztosító funkcionalitás.
  • A kereskedői portál statisztikákkal és riport funkciókkal támogatja a napi működést.

A részletfizetési konstrukciók testreszabása (futamidő, önerő meghatározása) az InstaCash oldalán, az adminisztrációs portálon történik.

 

Van még kérdésed? Kérdés beküldése

Kérdésed van?

  • Böngéssz a Témák között!
  • Keress rá a konkrét kérdésedre!
  • Ha nem találtál megoldást a problémádra, vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal:
  • Írd meg kérdésed a Kérdés beküldése menüpontban!
  • Írj e-mailt az info@shoprenter.hu címre!
  • Írj chat-en webáruházad adminisztrációs felületén!
  • Hívj bennünket a 06-1/234-5011-es számon munkanapokon 9:00-17:00 között!
  • Hétvégén is elérhetők vagyunk e-mailben és chat-en 10:00-14:00 között.

Hibabejelentés